Kardien de Werker

Een sterke regio, voor jou en mij

Over Kardien de Werker

Woonplaats: Sassenheim

In het dagelijks leven: commerciƫle functie in de luchtvaart

Favoriete plek in Teylingen: geniet graag van de natuur en water op Koudenhoorn

Expertises:

• Economie en toerisme

• Humor, direct en een harde werker

• Is graag op reis, maar geniet pas echt van het thuiskomen in Teylingen

Waarom stel jij je verkiesbaar?
Ik vind de gemeente Teylingen echt een geweldige plek om te wonen. En wil dat graag zo houden, sterker nog, verbeteren. Een plek voor iedereen.

Waarom past de VVD bij jou?

De VVD is een partij waar ik mij thuis voel. Zorgen voor een overheid die faciliteert, maar niet dicteert. Zelf de regie in handen kunnen houden. Vrijheid om te beslissen waar het kan en inspraak waar het nodig is. Let op de financiƫn en besteed deze op een correcte manier. En staat voor een veilige (woon)omgeving. Kortom, een partij voor jou en voor mij.

Waar wil jij je voor inzetten in de gemeenteraad?

Ik wil me graag inzetten voor de economie. Zorg dat er een goed klimaat is voor ondernemers. Daar past mobiliteit bij, maar wel op een veilige manier. We moeten ook meer regio gaan denken. Als Teylingen moeten we over de grenzen gaan van onze gemeente willen we onze eigen doelen kunnen behalen. En hoe passen we daar duurzaamheid in. Nee, ik ben geen voorstander van windmolens in de achtertuin. Zeker niet als er nog genoeg daken zijn waar zonnepanelen geplaatst kunnen worden. Mijn grote passie is toerisme. Eigenlijk voor Teylingen, recreatie. Hoe we kunnen ''unwinden'' zoals de engelsen dat zeggen. Genieten van het leven en genieten van onze prachtige gemeente.