Wisseling in de fractie: Heleen Steens vervangt Hidde Verhoeve

Tijdens de raadsvergadering van 01 februari 2024 heeft een wissel plaatsgevonden binnen de VVD fractie: Hidde Verhoeve heeft de fractie verlaten en we verwelkomen Heleen Steens!

Na het ontvangen van lovende woorden van fractievoorzitter Frank Beijk gaf Hidde Verhoeve zijn laatste speech en verliet daarna de VVD fractie. Hidde is 6 jaar lang actief geweest als raadslid voor VVD Teylingen. De eerste 4 jaar als woordvoerder duurzaamheid heeft Hidde zich ingezet voor het haalbaar, betaalbaar en realistisch verduurzamen van de gemeente en het verbeteren van het afvalbeleid van Teylingen. Afgelopen 2 jaar was Hidde actief in de commissie Welzijn. VVD Teylingen bedankt Hidde voor zijn tomeloze inzet, waardevolle bijdragen en scherpe analyses!

Met het vertrek van Hidde verwelkomt de VVD fractie Heleen Steens als nieuw raadslid. Heleen is woonachtig in Sassenheim en brengt veel bestuurlijke ervaring in de fractie. Tijdens de verkiezingen stond Heleen op plek 7 van de kieslijst en zal nu plaatsnemen in de commissie Welzijn. De fractie kijkt uit naar een prettige samenwerking de komende tijd en wenst ons nieuwe raadslid veel succes!