Heleen Steens nieuw beoogd raadslid VVD Teylingen

Onlangs kondigde VVD-raadslid Hidde Verhoeve aan per 1 februari 2024 de gemeenteraad te verlaten. Heleen Steens, nummer 7 op de kandidatenlijst van de VVD Teylingen, zal de vrijgekomen zetel gaan vervullen. Zij zal per 1 februari worden beëdigd in de gemeenteraad van Teylingen, waarna zij het woord zal gaan voeren in de commissie Welzijn.

Heleen: ‘’Het is een eer om straks vanuit de VVD fractie een bijdrage te kunnen leveren binnen de gemeenteraad. Het zal een hele klus zijn om Hidde zijn inzet enigszins te kunnen evenaren. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in om aan de slag te gaan voor de inwoners van Teylingen.’’

Frank: ‘’Allereerst is het natuurlijk jammer dat Hidde de gemeenteraad gaat verlaten. Anderzijds zijn we heel blij dat Heleen ons komt versterken. Heleen heeft heel veel ervaring in haar ambtelijk carrière, op diverse voor inwoners belangrijke vraagstukken. Ze heeft een groot netwerk in de regio en heeft ook bestuurlijke ervaring. De VVD is blij dat zij bereid is om Hidde op te volgen. We verwelkomen Heleen met open armen in de fractie.’’