Nozems, Encadre en Slagerij-Bakker Warmond: Ondernemers van het jaar in Teylingen!

Voor de Dag van de Ondernemer op vrijdag 17 november had de VVD Teylingen een prijsvraag uitgezet om aan Teylingers te vragen wie zij de Ondernemer van het jaar vinden. Er zijn veel stemmen uitgebracht op diverse ondernemers in Teylingen. In Voorhout kwam lijstenmakerij Encadre als winnaar naar voren, in Sassenheim Nozems en in Warmond de Slagerij-Bakker. VVD-raadsleden Frank Beijk, Martijn de Ruiter en Stefanie de Voogd hebben deze ondernemers op de Dag van de Ondernemer gefeliciteerd en een leuke lokale verrassing overhandigd.

Helemaal hun droom waargemaakt in relatief korte tijd en in moeilijke tijden. Blijven vernieuwen en serveren heerlijke dranken en taarten’’ was één van de complimenten voor Nozems in Sassenheim. Voor het Voorhoutse Encadre werden naast de lijsten van de lijstenmakerij, ook de schilderijen en glassculpturen gewaardeerd: ’’Hier thuis staat een prachtige vaas met glazen tulpen te shinen! Echt een unieke eye catcher!’’ Over de Slagerij-Bakker Warmond werd gesteld: ‘’knap hoe deze winkel in een dorp waar de meeste winkels in de loop der tijd verdwenen zijn, met top kwaliteit, een echte toevoeging aan het dorp geworden is.’’ Bovendien mochten alle drie de winnaars meerdere complimenten in ontvangst nemen over de gastvrijheid en gezelligheid in hun zaken.

Maar ook de complimenten voor andere ondernemers logen er niet om, zoals: ‘’Grandioze werkgever en ondernemer puur sang’’ voor een lokale bouwgroothandel tot een kledingwinkel met een onderneemster ‘’met een hart voor ons dorp’’. Van waardering voor agrarische ondernemers met prijswinnende kaas en boter tot een boekhandel waar de vele activiteiten van worden gewaardeerd. Van meerdere lokale supermarkteigenaren werd hun assortiment aan lokale producten gewaardeerd en hun sponsoring voor lokale projecten van verenigingen.

De VVD Teylingen noemde in de oproep bij de prijsvraag al dat ondernemers in Teylingen voor onze winkels zorgen om boodschappen te doen, om samen te kunnen komen of te kunnen werken. Daardoor mocht de Dag van de Ondernemer volgens hen zeker niet onopgemerkt voorbijgaan. Zij bedanken niet alleen iedereen die een stem heeft uitgebracht, maar zeker ook alle ondernemers die ervoor zorgen dat Teylingen bruist!