Op bezoek bij Carice Cars!

Op vrijdag 2 november heeft de VVD Teylingen Carice Cars bezocht. Carice Cars is een in Voorhout gevestigde scale-up met de elektrische oldtimer van de toekomst. Met een logo waar een tulp de oorsprong van de onderneming in de Bollenstreek symboliseert, bracht de VVD Teylingen graag een bezoek aan de innovatieve ondernemer.

Vanuit de ’s Gravendamseweg in Voorhout heeft Carice Cars de afgelopen jaren flink aan de weg getimmerd, waar ze dit jaar naar buiten traden met de stijlvolle TC2. De VVD Teylingen kreeg uitleg over het ontstaan van het idee tot uitvoering van de volledig nieuwe elektrisch rijdende auto. Ook kregen zij een rondleiding door de hallen waar de innovatieve auto gemaakt wordt.

De Teylingse VVD-fractie vond het inspirerend om te zien wat er mogelijk is door ondernemers in Teylingen. Ook waren Provinciale Statenleden van de VVD bij het bezoek aanwezig, die de ervaringen van de onderneming kunnen meenemen op het gebied van economie, innovatie en ondernemerschap in de provincie Zuid-Holland.