Frank Beijk nieuwe fractievoorzitter VVD Teylingen

Frank: “Het is natuurlijk jammer dat Monique ons verlaat. Maar er staat een sterke VVD-fractie. Ik ga me inzetten om met die fractie, met de coalitiegenoten, en natuurlijk ook met alle partijen in de raad verder te werken aan onze mooie gemeente.”

Monique: “Ik ben blij met een opvolger die inhoudelijk goed bekend is met alle dossiers en ook ervaring heeft met alle facetten van het bestuur: van de politiek en ambtelijk, tot voorzitter van commissie en werkgroepen.”

Deze week kondigde de huidige fractievoorzitter Monique de la Rie haar vertrek uit de gemeenteraad aan. Bij de raadsvergadering van 20 april zal Monique afscheid nemen van de raad en verwelkomt de Teylingse VVD-fractie Martijn de Ruiter. De geboren en getogen Sassenheimer Frank Beijk zal vanaf dan de rol van fractievoorzitter op zich nemen. Ook zal Frank onderwerpen in de commissie DEB op zich nemen, waar Martijn namens de VVD het woord zal gaan voeren in de commissie Ruimte.