Kandidaat-raadsleden VVD Teylingen oriënteren zich in Warmond

De top 10 van de kandidatenlijst namens de VVD Teylingen voor de gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart aanstaande, zijn afgelopen zaterdag op werkbezoek geweest in Warmond. Het bezoek aan Warmond is het begin van meerdere bijeenkomsten in de gemeente Teylingen die de komende maanden op de agenda staan.

Arjan Heijl, bestuurslid afdeling Warmond namens het Business Platform Teylingen, gaf een uitgebreid verslag van wat er in Warmond op dit moment speelt op toeristisch als ook ondernemers gebied. De verbinding van het dorp met het water en recreatie stonden centraal. Hier kwam ook naar voren hoe belangrijk het is om samen te werken in de regio als het gaat om het duurzaam ontwikkelen van de recreatie in Teylingen. Verder werd er verwezen naar de centrumvisie voor Warmond.

Om een goed beeld te krijgen van de geschiedenis van Warmond, namen de gidsen Astrid Hennekam en Anja Schräge de groep mee op toer. Niet alleen stond natuurlijk Jan Steen centraal tijdens de rondwandeling, maar ook werd duidelijk aangeven welke historische persoonlijkheden hun stempel hebben achtergelaten in Warmond.

Kardien de Werker, lijsttrekker VVD Teylingen: ‘’Warmond is de kleinste van de 3 woonkernen in Teylingen, maar mag toch wel gezien worden als een parel in een oester. Naast het feit dat er 3 vertegenwoordigers uit Warmond op onze lijst staan, is het ook belangrijk dat de kandidaat-raadsleden goed op de hoogte te zijn van wat Warmond te bieden heeft’’.