VVD Teylingen klaar voor de verkiezingen

Tijdens een aangepaste algemene ledenvergadering, zijn de aanwezige leden van de VVD in Teylingen unaniem akkoord gegaan met de kandidatenlijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen op 16 maart aanstaande.

Een commissie bestaande uit onder andere oud raadslid in de gemeente Teylingen Sabrina van der Lubbe, heeft een evenwichtige lijst samengesteld. Naast de reeds eerder gekozen lijsttrekker Kardien de Werker, heeft de VVD meer dan ooit gekozen voor meer jongeren in de top 10 en is er een goede vertegenwoordiging uit alle kernen van Teylingen, waarmee iedereen in de gemeente is vertegenwoordigd.

Van de huidige 7 raadsleden staan er 5 in de top 10, waaronder de huidige fractievoorzitter Monique de la Rie op plaats 2.  Verder heeft de VVD Teylingen wethouder Marlies Volten voorgesteld als kandidaat-wethouder.

Voorzitter Bob Keeven zegt: De commissie heeft een gedegen en weloverwogen lijst voorgesteld aan het bestuur, samengesteld uit de vele kandidaten die zich hadden aangemeld. Als bestuur zijn we dan ook meer dan tevreden met het resultaat.

Lijsttrekker Kardien de Werker zegt: met dit team van gemotiveerde kandidaten, met een goede mix van ervaren en nieuwe toekomstige raadsleden, ben ik ervan overtuigd dat de VVD klaar is voor de verkiezingen en alle uitdagingen die ons de komende 4 jaar te wachten staan. Het is nu zaak om een goede campagne voor te bereiden die op 8 januari tijdens onze nieuwjaarsreceptie van start gaat.