VVD viert Valentijnsdag

De Teylingse VVD heeft op Valentijnsdag diverse personen in het zonnetje gezet. Bas Brekelmans, wethouder en lijsttrekker: ‘Deze mensen staan dag én nacht klaar voor anderen en Valentijnsdag leek ons een mooie gelegenheid om hen te bedanken!’. De eerste tien kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen brachten daarbij een bezoekje aan Teylingers die iets bijzonders doen voor de Teylingse gemeenschap.

De liberalen gingen langs met gebak bij onder andere sportvrijwilligers, ondernemers en het hospice. Brekelmans, zelf oud-militair, ging langs bij het Veteranenontmoetingscentrum in Sassenheim. Brekelmans: ‘Ik heb zelf kunnen zien hoe belangrijk dit soort initiatieven zijn. Oud militairen en veteranen kunnen hier ervaringen onder lotgenoten uitwisselen. Dat is heel belangrijk werk.’ Ewout Braggaar, nummer drie op de kandidatenlijst, pakte groot uit en bracht taarten naar de Dave van de Wagt van MHC Voorhout, Kees Kraakman van Handbal Vereniging Foreholte en Jan Regeer, VV Foreholte. Deze verengingen hebben zich jarenlang sterk gemaakt voor een gezonde uitbreiding van Sportpark Elsgeest. Braggaar: ‘Ik ben zelf een tijd lang voorzitter geweest van de hockey vereniging en heb daar aan mee mogen helpen. Door deze mensen blijft Teylingen dé sportgemeente van de regio’.