VVD deelt ijskrabbers uit

Het koude weer zorgt voor wat ongemak, maar de VVD helpt de automobilisten veilig op weg door 1000 ijskrabbers uit te delen. Bas Brekelmans, wethouder en lijsttrekker: ‘De VVD zet zich in voor veilige wegen en wij helpen de inwoners een handje.’

De ijskrabbers zijn door een nachtploeg van 15 VVD-ers in de nacht van maandag op dinsdag over wijken in Teylingen verdeeld. Frank Beijk, 4e op de kandidatenlijst van de VVD: ‘Veilig op weg, daar staan we voor. De komende periode willen we ons inzetten voor het aanpakken van verkeersonveilige situaties in Teylingen.’ Als voorbeeld noemt de VVD de spoorovergang in Voorhout. Hiertoe werd vorige week samen met D66 een motie voor ingediend om te onderzoeken hoe de situatie overzichtelijker gemaakt kan worden. Beijk: ‘De afgelopen jaren is de Herenstraat verbeterd, maar toch blijft het vooral voor bezoekers onoverzichtelijk. Goed om daar toch weer eens naar te kijken.’ Daarnaast geeft de VVD aan het van belang te vinden dat de wijk Overteylingen in Sassenheim beter ontsloten wordt en bij herinrichting van de Herenweg in Warmond goed moet worden gekeken naar het veiliger maken van de oversteekplaatsen voor fietsers.