Appen met de VVD

Op 21 maart vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats en bij de VVD is men er helemaal klaar voor. Tijdens de nieuwjaarsreceptie van VVD Teylingen gaf lijsttrekker en wethouder Bas Brekelmans het startsein voor de komende campagne, waarvoor een speciale campagne-telefoon beschikbaar is.

De VVD is voor iedereen bereikbaar via whatsapp (06-14298519). De enthousiaste kandidaten staan klaar voor alle vragen over de verkiezingen, de VVD standpunten en de kandidaten zelf. Brekelmans: ‘We hebben een jong campagneteam en daar past dit helemaal bij. We willen graag laagdrempelig en snel bereikbaar zijn!’

Tijdens de nieuwjaarsreceptie werd ook stil gestaan bij de thema’s waar de VVD zich tijdens de komende Raadsperiode voor wil in zetten. Brekelmans: ‘Het is in Teylingen goed wonen, werken en recreëren, maar het kan altijd beter. De komende periode willen we ons weer inzetten voor oa betaalbare woningbouw voor jong en oud, sport en goede bereikbaarheid.’ Daarnaast is Teylingen de gemeente in de regio met de laagste woonlasten. Brekelmans:Daar zijn we als VVD natuurlijk trots op, want we investeren óók. Denk aan sportpark Elsgeest, waar we flink uitpakken voor de voetbal, handbal en hockey.