Valentijnsdag

Op Valentijnsdag zijn de (kandidaat) raadsleden van VVD Teylingen op pad geweest om een taart te bezorgen bij verschillende organisaties in Teylingen. Met de taart bedanken de VVD’ers een aantal van de organisaties die volgens hun écht hart voor Teylingen hebben.

Op Valentijnsdag zijn de (kandidaat) raadsleden van VVD Teylingen op pad geweest om een taart te bezorgen bij verschillende organisaties in Teylingen. Met de taart bedanken de VVD’ers een aantal van de organisaties die volgens hun écht hart voor Teylingen hebben.

Taarten werden bezorgd bij Provalu (voorheen Maregroep), de huisartsenpost, politie, brandweer, milieustraat, VVV Warmond, Stek en de bouwplaats van de Noordelijke Randweg. Kandidaat-raadslid Martijn de Ruiter (6) is zelf samen met Dave Duivenvoorden (10) bij Provalu en de huisartsenpost langs geweest: “Teylingen is rijk aan organisaties en

instanties die enorm hard werken om Teylingen mooi te houden. Provalu
is een fantastisch voorbeeld van zo’n organisatie die ontzettend veel
bijdraagt aan onze gemeente. We vinden het belangrijk dat hun werk
erkend en ondersteund blijft worden.”

Aangezien niet alleen deze organisaties zich hard inzetten voor Teylingen, ziet de VVD Teylingen nog veel meer personen en organisaties die een bedankje verdienen. Teylingen maken we immers samen. In de toekomst zullen ze dan ook weer andere instanties in het zonnetje zetten.