Nieuw voorzitter gekozen VVD-Teylingen

De Algemene Ledenvergadering van de VVD in Teylingen heeft afgelopen week unaniem Bob Keeven gekozen als haar nieuwe voorzitter.

Bob Keeven heeft de afgelopen 12 jaar als raadslid voor de VVD in de gemeenteraad van Teylingen een grote ervaring opgedaan en is bekend met de lokale politiek.

Verder hebben de leden van de VVD Teylingen ook ingestemd met de benoeming van de overige bestuursleden.

In zijn openingsspeech bedankte de nieuwe voorzitter Bob Keeven de interim voorzitter Roland Al voor zijn enorme verdiensten tijdens de verkiezingscampagne. “Wij staan er goed voor en zijn met nu 7 zetels in de Raad de grootste partij in Teylingen. De coalitie-onderhandelingen zijn in goede harmonie en succesvol verlopen en de nieuwe fractie is voortvarend te werk gegaan. Maar er is werk aan de winkel; volgend jaar de verkiezingen voor het Waterschap en De Provinciale Staten en uiteraard ons streven naar meer zichtbaarheid op straat”, aldus Keeven.

Op de foto vlnr: financiën Aad Beyk, voorzitter Bob Keeven, bestuurslid Kardien de Werker en secretaris Jayant Ramchandani.