Bas Brekelmans lijsttrekker VVD Teylingen

Bas Brekelmans (51) is ‘super blij en vereerd’, nadat hij afgelopen donderdag unaniem is gekozen tot lijsttrekker van VVD Teylingen bij de aankomende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. 'Fantastisch dat ik het vertrouwen heb gekregen van de leden om lijsttrekker van de VVD te mogen zijn', aldus Brekelmans. 'De VVD Teylingen is een ondernemende, liberale en betrouwbare partij. Ook de komende jaren willen we ons weer inzetten voor goede bereikbaarheid, lage lasten en veiligheid. Ik heb er heel veel zin in om me samen met het hele VVD team weer maximaal in te zetten voor alle inwoners van ons mooie dorp'.

Brekelmans is sinds 2014 wethouder voor de VVD en verantwoordelijk voor onder andere de portefeuilles Ruimtelijke Ordening, Verkeer, Economie, Sport en Regionale Samenwerking.

Zo heeft hij zich onder andere ingezet voor de woningmarkt in Teylingen en de economie in de regio. Onlangs stemde de gemeenteraad in met zijn plannen voor het verbeteren van de voorzieningen van sport- en recreatiepark Elsgeest.

Het kiezen van de lijsttrekker is de eerste bekendmaking van de VVD Teylingen in aanloop naar de Gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. In november worden de definitieve kandidatenlijst bekend gemaakt.