Gezocht: gemeenteraadslid M/V.

In maart 2018 worden gemeenteraadsverkiezingen gehouden. VVD Teylingen is op zoek naar kandidaten voor de functie van gemeenteraadslid M/V.

Schuilt er een politicus in jou?

Sta je voor jouw idealen? Krijg je energie van discussies over politiek? Wil je graag betrokken zijn bij de gemeente? Vind je het leuk om te debatteren over onderwerpen die inwoners in Teylingen direct aangaan en hun belangen vertegenwoordigen? Dan is dit de uitgelezen kans je politieke ambities waar te maken. Je beslist mee over bijvoorbeeld bestemmingsplannen, nieuwbouwlocaties of de inzet van hulp voor ouderen of jongeren.

Profiel

Je ondersteunt de uitgangspunten van de VVD en bent bereid je kennis en vaardigheden verder uit te ontwikkelen. Je bent iemand die bereid is om met name ’s avond tijd en energie in het raadslidmaatschap te steken. Je bent maatschappelijk betrokken en geïnteresseerd in mensen. Je bent onafhankelijk en hebt verantwoordelijkheidsgevoel. Integriteit staat bij jou hoog in het vaandel en je bent geïnteresseerd in de politiek in zijn algemeenheid en die van Teylingen in het bijzonder. Je staat voor je mening en kan die ook (in het openbaar) verwoorden. Je bent een teamspeler.

Meer informatie

Voor meer informatie verzoeken wij je contact op te nemen met de secretaris van het afdelingsbestuur: Roland Al via secretaris@vvdteylingen.nl

De VVD is in de Teylingse gemeenteraad vertegenwoordigd met 6 zetels, levert 1 wethouder aan het college van Burgemeester en Wethouders en heeft ongeveer 120 leden.